Serie F2:1 - F2:1 Enkäter

2019-11-11 | Gymnasieelev 01 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 02 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 03 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 04 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 05 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 06 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 07 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 08 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 09 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 10 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 11 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 12 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 13 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 14 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 15 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 16 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 17 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 18 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 19 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 20 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 21 | Enkätsvar och reflekterande text 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 01 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 02 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 03 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 04 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 05 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 06 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-01 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-02 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-03 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-04 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-05 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-06 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-07 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-08 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-09 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-10 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-11 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-12 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-13 2016 | IK Viljan Strägnas | Sammanfattning av enkätsvar 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 01 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 02 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 03 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 04 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 05 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 06 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 07 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 08 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 09 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 10 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 11 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 12 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 13 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 14 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 15 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 16 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 17 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 18

Identitet

Referenskod

SE FAD 01140:02-F-F2-F2:1

Titel

F2:1 Enkäter

Datum

  • 2016/2020 (Skapelse)

Beskrivningsnivå

Serie

Omfång och medium

Enkäter i PDF-format.

Sammanhang

Arkivbildare

Arkivinstitution

Arkivhistorik

Förvärvsinformation

Innehåll och struktur

Omfattning och innehåll

Bevarande- och gallringsvärdering och schemaläggning

Periodiseringar

Uppordningssystem

Villkor för tillgång och användning

Villkor för åtkomst

Villkor för reproduktion

Materialspråk

Materialskript

Språk och skriptananmärkningar

Fysiska egenskaper och tekniska krav

Sökhjälpsmedel

Besläktat material

Existens och placering av original

Existensen och placering av kopior

Relaterade beskrivningsenheter

Relaterade arkivbeskrivningar

Anmärkningar

Alternativt/alternativa signum

Sökingångar

Sökingångar på ämne

Sökingångar på plats

Sökingångar på namn

Sökingångar för handlingstyp

Förteckningskontroll

Beskrivningssignum

Institutionssignum

Regler och/eller standarder som används

Status

Detaljnivå för beskrivning

Datum för tillkomst revision borttagande

Språk

Skript

Källor

Accession

Relaterade ämnesord

Relaterade personer och organisationer

Relaterade handlingstyper

Relaterade platser