Series F2:1 - F2:1 Enkäter

2019-11-11 | Gymnasieelev 01 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 02 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 03 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 04 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 05 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 06 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 07 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 08 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 09 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 10 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 11 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 12 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 13 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 14 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 15 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 16 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 17 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 18 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 19 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 20 | Enkätsvar och reflekterande text 2019-11-11 | Gymnasieelev 21 | Enkätsvar och reflekterande text 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 01 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 02 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 03 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 04 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 05 2016-11-02 | Hantverkselever | Enkät | En dag på sociala medier | Svar 06 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-01 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-02 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-03 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-04 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-05 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-06 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-07 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-08 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-09 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-10 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-11 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-12 2016-11-13 | IK Viljan Strägnas | Enkät | Unga sörmlanningar på sociala-medier | Svar-13 2016 | IK Viljan Strägnas | Sammanfattning av enkätsvar 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 01 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 02 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 03 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 04 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 05 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 06 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 07 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 08 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 09 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 10 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 11 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 12 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 13 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 14 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 15 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 16 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 17 2016-09-29 | Södertörns Högskola | Enkätsvar | Arkivstudent 18

Identity area

Reference code

SE FAD 01140:02-F-F2-F2:1

Title

F2:1 Enkäter

Date(s)

  • 2016/2020 (Creation)

Level of description

Series

Extent and medium

Enkäter i PDF-format.

Context area

Name of creator

Repository

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Alternative identifier(s)

Access points

Subject access points

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Accession area

Related subjects

Related people and organizations

Related genres

Related places